Otsime oma kliendi ettevõttesse

HELPDESKI JUHTI

 

TÖÖÜLESANDED:

  • haldus- ja tugiteenuste koordineerimine.

 

NÕUDMISED:

  • varasem töökogemus helpdeski protsesside ja inimeste eestvedamisel,
  • erialase hariduse, täiendkoolituste ja/või töökogemuse olemasolu IT taristu- ja haldusteenuste valdkonnas,
  • vähemalt üldised teadmised IT taristu lahenduste ja teenuste kohta (võrgu-, serveri- ja pilveteenused, arvuti- ja nutitöökohad),
  • võimekus samaaegselt koordineerida nii haldus- kui tugiteenuste osutamist mitmetele erinevatele äriklientidele, tagades kliendirahulolu,
  • oluline on hea suhtlemisoskus ja organiseerimisvõime ja
  • eesti ja inglise keele oskus suhtlustasandil.

 

KASUKS TULEB:

  • oskus näha takistuste asemel probleemidele lahendusi,
  • kõrge enesedistsipliin ja harjumus alustatu lõpuni viia,
  • positiivne eluhoiak ja hea suhtlemisoskus,
  • äriklientide teeninduskogemus tugiteenuste valdkonnas,
  • IT teenusepakkuja organisatsioonis töötamise kogemus.

 

PAKUME: 

  • motiveerivat töö- ja tulemustasu,
  • koolitusi ja arenguvõimalusi,
  • põnevaid väljakutseid uute IT teenuste ja tehnoloogiate juurutamisel ja haldamisel,
  • koostööd Eesti juhtivate ettevõtete ja asutustega ning maailma suurimate IT ettevõttega,
  • sõbralikku ja hästi toimivat meeskonda.

 

Kandideerimine: saada oma CV aadressile viivi@cvagent.ee

Lisainfo: telefonil 509 9241

Avaldamise kuupäev: 06.11.2021