Kui teie personaliosakond teeb koostööd värbaja/headhunteriga, personaliotsingu ettevõttega või kasutab mõnda muud viisi, siis soovite kindel olla, et teie ettevõte saaks sellest kooslusest võimalikult palju. Mõned lihtsad sammud ja tavad aitavad teil anda värbajale täpsemat ja asjakohasemat teavet, mis muudab värbaja töö tulemuslikuks ja tõhusaks. Alates spetsialiseerunud värbamisfirma valimisest kuni teadmisteni oma ettevõtte eripärast, on siin viis ideed, mis aitavad personaliosakonnal ja värbajatel paremini üheskoos töötada.

  1. Valige personaliotsingu ettevõte, mis on spetsialiseerunud teie valdkonnale

Spetsialiseerunud värbamisfirmad on märkimisväärne ressurss mitmel olulisel põhjusel. Firmal, mis on lähedaselt seotud teie ärivaldkonnaga, on tõenäoliselt aktiivne ja haritud spetsialistide võrgustik, mis vastab teie vajadustele, oskab soovitada, mis on teie ettevõttele sobilik ja mis mitte, lisaks muud eripärad ning teab, millist tausta ja haridust on vaja teatud positsiooni edukaks täitmiseks.

  1. Olge tagasisidega andmisega spetsiifilised

Värbajad ja teie personaliosakonna meeskond peavad tegema koostööd, et leida ja ligi meelitada kõige nõutumaid talente. See ei ole alati lihtne, eriti kui värbajal ja personaliosakonnal ei ole silmast-silma kohtumisi, ning nad peavad tuginema suuresti e-postile ja muudele kaugsuhtluse vormidele. Kui teie personaliosakond suudab pakkuda täpset ja läbimõeldud tagasisidet, aitaks see värbamisfirmat või värbajat tohutult, et mõista ja muuta otsingut vastavalt antud spetsifikatsioonidele. Kvaliteetse tagasiside kaudu antakse värbajale rohkem vahendeid, mis on vajalikud parimate kandidaatide esitamiseks.

  1. Vastake värbajalt saadud e-kirjale pigem kohe, mitte hiljem

Värbamisfirma sõltub personaliosakonnast mitmesugustes tegurites, sealhulgas protsessiga edasi liikumises suurepäraste ja kvalifitseeritud kandidaatidega, kohtumiste ja vestluste korraldamises osalejate ja kõrgema juhtkonna vahel. Personaliosakond, mis suudab kiiresti reageerda ja tegeleb värbajaga või värbamisfirmaga, aitab motiveerida töö teostajat, mis omakorda suurendab tõenäosust täita ametikoht ootustele vastavalt. Paljud konkursil osalejad kaotavad huvi aeglase suhtlemise ja viivitatud otsuste tõttu, nii et olge aktiivsed!

  1. Teadke, mis muudab teie ettevõtte eriliseks

Personaliosakonna võime sõnastada olulisi eeliseid või müügiartikleid on otsustava tähtsusega, et aidata värbajal potentsiaalsetele kandidaatidele esitada ausat, autentset ja kvaliteetset teavet. Eelised nagu kõrge palk, atraktiivsed boonused, terviklik ja stabiilne ettevõte, tugevad investorid, suurepärane toode / lahendus, positiivne töökeskkond, paindlik tööaeg, olulised põhiväärtused, kiire karjäärivõimaluste potentsiaal ja muud, on suurepärased viisid, millega saate abistada värbajat otsinguprotsessis. Personaliosakond peaks hoolikalt läbi mõtlema ja  määratlema ettevõtte plussid, et värbaja saaks neid kasutada atraktiivsete meetmetena kvaliteetsete kandidaatide leidmiseks.

  1. Ärge saatke värbajale lihtsalt töökirjeldust

Ametikirjeldused võivad seletada mis tahes positsiooni alust, kuid need ei anna alati üldpilti või piisavalt head sisu, et värbaja saaks edukalt täidetevat vakantsi potentsiaalsetele kandidaatidele müüa. Veenduge, et värbajale või värbamisfirmale edastatakse teavet kriitiliste tegurite kohta, nagu ettevõttekultuur, palgapiirangud, isiksuse probleemid või eelistused, töökeskkonna elemendid ja muud teemad. Andes täieliku pildi töö kohta, saavad värbajad paremini aru positsioonist ja leiavad parimad  inimesed sellele ametikohale.

Allikas: https://www.recruitingblogs.com/profiles/blogs/5-ideas-to-help-hr-amp-recruiters-work-more-beamlessly-together