Otsime oma kliendi ettevõttesse
HELPDESKI JUHTI
TÖÖÜLESANDED:
- haldus- ja tugiteenuste koordineerimine.
NÕUDMISED:
- varasem töökogemus helpdeski protsesside ja inimeste eestvedamisel,
- erialase hariduse, täiendkoolituste ja/või töökogemuse olemasolu IT taristu- ja haldusteenuste valdkonnas,
- vähemalt üldised teadmised IT taristu lahenduste ja teenuste kohta (võrgu-, serveri- ja pilveteenused, arvuti- ja nutitöökohad),
- võimekus samaaegselt koordineerida nii haldus- kui tugiteenuste osutamist mitmetele erinevatele äriklientidele, tagades kliendirahulolu,
- oluline on hea suhtlemisoskus ja organiseerimisvõime ja
- eesti ja inglise keele oskus suhtlustasandil.
KASUKS TULEB:
- oskus näha takistuste asemel probleemidele lahendusi,
- kõrge enesedistsipliin ja harjumus alustatu lõpuni viia,
- positiivne eluhoiak ja hea suhtlemisoskus,
- äriklientide teeninduskogemus tugiteenuste valdkonnas,
- IT teenusepakkuja organisatsioonis töötamise kogemus.
PAKUME:
- motiveerivat töö- ja tulemustasu,
- koolitusi ja arenguvõimalusi,
- põnevaid väljakutseid uute IT teenuste ja tehnoloogiate juurutamisel ja haldamisel,
- koostööd Eesti juhtivate ettevõtete ja asutustega ning maailma suurimate IT ettevõttega,
- sõbralikku ja hästi toimivat meeskonda.
Kandideerimine: saada oma CV aadressile viivi@cvagent.ee
Lisainfo: telefonil 509 9241
Avaldamise kuupäev: 06.11.2021